netadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
stok bölümü kısmına adet girmezseniz sepete ekle butonu gelmeyecektir. En azından benim kullandığım temada öyle.
0 yaptımı evet oluyor fakat bu seferde stokta yok yazısı yazıyor