Hayatımda hic Cildiye'ye gitmedim açıkçası, giden arkadaslarim da bir işe yaramadığını söylüyor.
Cildiye cevabını onaylatmak için sordum. Dermatoloji'ye gıtmıs. Sivilceleri yoketmek için " Roaccutane " ilacını kullanıyormuş. Bu ilacın yan etkileri baya var bu arada. Ama sivilcelerin kaybolmasında büyük ölçüde yararı var. Kalan sivilce izleri içinde " Dermatix " adlı jeli tavsiye etmiş henüz ona başlamamış bu arada.
Tekrar belirtmek isterim doktor tavsiyesi olmadan bir ilaç kullanımı yapmayınız. Dermatoloji ye gozukmenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun