Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğal bir kremi yok mu ya? Ekmek zorunda kalacağım , bakımı nasıl yapılıyor o bitkinin veya ondan nasıl maske yapılıyor detaylıca anlatır mısınız ya da kaç tane ekmek yeterli olur?
2 ya da 3 tane tohumluk işinize yarar biz 2 tane ile başlıyoruz bir dünya çıkıyor güçlü güneş ışığı vuran bir yerde bakımını sürdürün aşırı sulamaktan kaçının su çok sevmez yani illa ki sulanır ama bazıları abartıyor sonra hiç canlı olmuyor bir işe yaramıyor, 1 yılda büyüyor normalde ama patates suyu ile beslerseniz etki ediyor 7-8 ay gibi ben krem olarak şöyle aslında dalını kopartıyorum işime yaradıkça ortadan ikiye yarıyorum zaten kıvamı böyle biraz farklı normal krem gibi dalı ile sürüyorum