Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternete yazdım ama net bir şey bulamadım. Alnımda sivilce izleri kaldı biraz ve hiç güzel durmuyor, yanağımda da 4 aydır olan bir iz var. Nasıl geçer bilgisi olan var mı?
aynı sorundan bende çok şikayetciydim ve soluğu cildiye doktorunda aldım MADECASSOL kremini al kullan hocam inan bana çok memnun kalacaksın dua edersin bana