Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternete yazdım ama net bir şey bulamadım. Alnımda sivilce izleri kaldı biraz ve hiç güzel durmuyor, yanağımda da 4 aydır olan bir iz var. Nasıl geçer bilgisi olan var mı?
Eğer çukurlaşmış vaziyetteyse çözümü yok ama hala daha kızarıklık şeklinde izlerse kesinlikle aloe vera kullan ama öyle işlenmiş kremlerden söz etmiyorum ben balkonuma bir dünya ektim mesela cildim yağlı maskelerdense doğal olarak alıp sürüyorum biraz itici gelebilir böyle farklı bir kıvamda ama çok iyi etkisi oluyor 2-3 günde sorunu çözer