İnternete yazdım ama net bir şey bulamadım. Alnımda sivilce izleri kaldı biraz ve hiç güzel durmuyor, yanağımda da 4 aydır olan bir iz var. Nasıl geçer bilgisi olan var mı? (Çukur Değil)