Ben bilgeadamda eğitim aldım kesinlikle para tuzağı kursa başlamadan önce piyasada kral olucan şöyle uzman böyle uzman olucan bir sürü vaat veriyorlar. Kurs başlıyor ilk günler çok iyi çünkü basit terimlerden başlıyorlar(hocalarda giriş konuları kolay olduğu için öğrenmişler güzel güzel anlatıyor) 15-20 gün öyle geçiyor derin konular başlayınca hocanın kapasite yetmediği için hemen hoca değişimi oluyor. Yeni gelen hocada az çok hakim ama slayt çalıştığı sürece hakim

5 - 6 aylık eğitim süresince 3-3.5 ay gittim sonrası koptu. Kurs bittiğindede yazılım uzmanı ve başarı belgemi aldım. Merhaba dünya 😂
not: 2017 yılında Beşiktaş şubesine gitmiştim o zamanlar ücret 5.500 liraydı.
Edit: aklıma bir olay daha geldi ne hikmetse kurs devam ederkende kursta öğrenci olan 1-2 kişi güzel pozisyonlarda yazılım uzmanı olarak iş bulup kursu bırakıyor. Sanki kurgu gibi geliyor olaylar.
edit2: üsttede bir arkadaş sertifikayı sınavla veriyor yazmış ama sınav falan olmadı bitirme projesi veriyor. Oda zaten 2-3 kod copy paste yapıptın mı tamamdır.O projeyede baktıklarını sanmıyorum google cloudta hala duruyor. 😂Sınav olan kısım microsofttun düzenlediği sertifikasyon sınavı onunlada bilgeadamın alakası yok maslak yada leventtemiydi neydi bir plazada microsoft düzenliyor.