Kurs hakkında hiçbir fikre sahip olmayan insanlar para tuzağı udemy vs demiş.

Büyük yazılım firmaları bir üniversite diplomasına bir de bilgeadam sertifikasina şans veriyor. Bilgeadam para tuzağı diyeceğiniz kadar yeni bir firma değil.

Ben bilgeadami Microsoft'a çalışan lise mezunu bir abiyle tanıdım. Bana dediği şey hala aklımda. Kendini geliştirirken ve bilgeadamim verdiği sertifika varsa Microsoft'a görebilirsin. Evet Microsoft da bilgeadamin sertifikasını değerlendiriyor.

Yani uzun lafın kısası, 4 yıllık bir bölüme gidip mezun olmaktansa bilgeadamin kursuna gidip belge almak daha mantıklı. Çünkü büyük firmalar bu iki belgeyi aynı düzeyde görüyor. Bilgeadam kurs sonrası sınav yaparak veriyor bu sertifikaları. Yani işi tam anlamıyla kavrayan insanlar alıyor bu belgeyi. Ha hiçbir şey ogrenemetip sinavi şans eseri geçip belge alan insan varsa ve bu kurs bana fayda sağlaması diyorsa onun ayıbıdır.

Burada kurala alakalı gram bilgisi olmayan insanları dinlemek yerine bilgeadam kursundan sertifika almış kişilerle görüşün. Yüzde 90ı açıkta değildir.

https://www.microsoft.com/tr-tr/educ...rsdetails.aspx