Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dünden beri satamadığınız siteye 5,000 TL verdiler satmadım diye konu açmanız değişik olmuş. https://www.r10.net/site-satisi/2472...-onu-acik.html


Her ürünün bir değeri var hocam. Bu teklifi aldım ve o şansı kaçırdım bunu da birçok kez yazdım zaten tekrarının olacağını zannetmiyorum diye. Yorumları okursanız anlarsınız zaten. Bunu yazmamın amacı meraktı. Bir şekilde arkadaşlarımın da düşündüğü gibi konuşulacak proje mi? Öyleyse satış konusunu kapaticam zaten. Değilse de ki öyle gibi görünüyor ederi olduğu fiyattan veririm. Kararsızım şu an.