Merhaba Arkadaşlar bir müşterimin yeni yerleştiği dükkanda daha önce olan firma google işletme kaydı yapmış, müşterim tekrar başvuru yaptığını söylüyor posta gelecek tarzında uyarı çıktı diyor mevcutta olan işletmeyi nasıl üstümüze alırız? Posta yolu olmadan bir çözümü var mı? Normal şartlarda çok geç geliyor koronadan dolayı bu süreç iyice uzadı.