Konu
Netlix UHD gruba gruba 1 kişi aranıyor
22-08-2020, 17:55:56
#3
Buyrunefenim
caminci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk ay ücretsiz değil mi hocam 3 ay için 30 tl.
şuan baktım evet ilk ay neredeyse ücretsiz olmuş 3 ay için girmeyi düşünüyoruz ve her ay yeni hesap ve şifre ile uğraşmamak için hesap açacağım. Aylık 10 TL gibi birşey olucak bende de.