Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden öyle dediniz?

Bakın hocam aklınızı kullanın pandemi herkes online eğitime geçti zaten yıllardır online eğitim vardı

ama bugün kaynak sayısı daha fazla üni mezun öğrencileri bu işin uzmanları

bir çok videolu ve yazılı dökümanlar sunuyor oturup araştırsanız 1 yılda istediğiniz alanda eğitimi tamamlamış olursunuz

Hem gidin işinizde çalışın hemde işten kalan zamanlarda bu liste yaptığınız dökümanları videoları izleyin uygulama yapın

derseniz ki ben kurusa başladı mı çalışmayacağım veya işte işim yok elimde ki parayla kursa gideceğim diyorsanız bence oturun güzel bir liste yapın daha sonra o kursa vereceğiniz parayı hem yiyin hemde günlük çalışma planı yapıp çalışın

kurslar bir saaten sonra laşka oluyor hocalar salıyor detaylı eğitim yok

paranızı çöp etmeyin aklınızı kullanın daha fazlasını öğrenirsiniz