Merhabalar ben onaylı şekilde üst üste gmail açıyorum fakat onaysız sürekli açılmıyor.Bu konuda yardımcı olur musunuz.Üniversite öğrencisi 2 arkadaşız ve boş zamanımız çok o yüzden gmail hesapları açacağız yardımcı olur musunuz