herkese günaydın değerli forum üyeleri

cihazım da garip bir hata meydana gelmeye başladı. daha önceden yoktu. her ne uygulama açarsam açayım uygulama durduruldu hatası veriyor. hatta sistem uygulamaları bille aynı hatayı veriyor. yeterli alan var yeterli ram var. hatta clean master ile cihazı full temizledim. cihaz yurtdışından geldiği için format atarsam imei kaybolur. ne yapmam gerek? bildiğiniz yol veya çare var mı?