Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım artık, 400-500 değil de 15-20 tl doğalgaz faturası gelir kış aylarında.
Hocam ülkenin tamamı doğalgaz olsa bu söylediğin hayal ne yazık ki. Ben hiçbir partide milleti için çalışan birini göremedim. Hepsi sefa ve lüks peşinde. Hemde bunu yaparken çekinmiyorlarda. Lafım hepsine. Bugün chp gelse onlarda farklısını yapmayacak. Bu ülkede sistem ve adalet yok.

Tayyip e değinmeyeceğim zaten malum. Kılıçdaroğlu koltuk sevdasına kaçıncı seçim hala bir yere gitmiyor. Sırf parti tabanı var diye adama oy atılıyor. Bahçeli ye değinmiyorum bile. Yürüyemiyorsun bile yetmedi! Ya muharreme ne demeli. Tanıdığım en egolu insan. Cumhurbaşkanı adayı gösterildi diye ölecek kibirinden. Tek başına partisiz gir bakalım alabiliyor musun yüzde 1.

Koltuğa oturan koltukla birlikte mezara giriyor ülkemizde.

Son olarak 3 gün sonra müjdemiz var diyerek piyasaları maf edilmesine söyleyecek lafım yok! Oyuncak ettiler ekonomiyi!