robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam uydurma olabilir mi doğalgaz bulduk diye. 2023 de çıkmadı mı sormayacak mı insanlar. Nereye kaçtı diye. Ayrıca biz daha bulduk demeden ruslardan ingiliz ajanslarına kadar Erdoğan doğalgaz buldu haber yapıldı.
Devrez barajını sordunuz mu bu şekilde?

https://www.birgun.net/haber/2017-de...unamadi-307073