Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi akşamlar, office 365 E3 lisansı satıyorum. Piyasanın altında +5tb depolama alanı yanında 7 TL, ikili alımda 10 TL. Dilerseniz imzamdan konumu inceleyebilirsiniz.
Düneyin aldık işimizi görmedi hocam.
Buna ihtiyacımız var yokmu satan