Bu ülkede eşitlik olsaydı eğer babam savcılık kararı olmadan benim whatsapp kayıtlarına polis arkadaşları sayesinde erişemezdi. Ne durumdayım peki şu anda belki merak edersiniz. Eşimle boşanma aşamasındayız. Bebeğimin doğumuna 30 gün varken.