Üniversiteden arkadaşım ayakkabı sipariş etmişti. 10 gün bekledi gelmedi. Sonra kargoda aksaklık olduğunu düşündü. Akşam saatlerinde telefonu çaldı. "Kardeşim bana bir ayakkabı bıraktılar şuan giyiyorum" dedi. Kargocular ayakkabıyı 1 cadde ötedeki başka bir daireye teslim etmiş

Teslim alan kişi iyi niyetliyse sizi arar hocam. Tek çözüm yolu kargo şubesine şikayette bulunmak.