Çeşmeye musluk takıp törenle açanlar bulunan doğalgazı beğenmemiş.

Bu haberi sadece doğalgaz olarak okumamak lazım. Devlet çok akılcı politikalar üretiyor, bir nevi el yükseltme ve moral açısından zamanlaması çok manidar. Bu haber Doğu Akdeniz'de Türkiye'nin elini güçlendirir. Dahası da gelecek umarım. Kaldı ki bulunan lokasyonda Romanya yıllardır gaz üretimi yapıyor. Karadeniz'in doğalgaz reverz potansiyeli çok fazla, deyim yerindeyse keşfedilmeyi bekliyor. Ayrıca Türkiye'nin zamanında yatırım yapıp aldığı sismik araştırma gemilerinin ne denli yerinde bir karar olduğunu gösteriyor. Bugün bu gemiler elimizde olmasaydı Karadenizde ve Akdeniz'de elimiz kolumuz bağlı bekliyor olacaktık. Yabancı devletlerin elini gözlüyor olacaktık. Bu durumda da kimsenin gelip buraya araştırma yapacağını sanmıyorum.