oguzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, hesabınız ne yazık ki yanlış. Doğru olmasını çok isterdim. Türkiye yılda 40 milyon değil 40 milyar metreküp doğalgaz alıyor. Bulunan gaz miktarının değeri 70-90 milyar dolar civarında. Önemli bir miktar fakat tek başına Türkiye'yi kalkındırabilecek bir miktar değil ne yazık ki

Ben sadece bulunan rezervi hesaplamadım. Hesabında bulunmayı bekleyen rezervlerde dahil.

Türkiye'nin 1 Yıllık Tüketimi : 40 Milyar M3
Doğu Akdenizki Rezerv : 3-4 Kattrilyon M3 Doğalgaz ve bir o kadar petrol olduğu söyleniyor (Türkiye'nin 500 Küsür yıllık ihtiyacını karşılıyor felan diyorlardı)

Türkiye'nin 1 Yıllık Tüketimi 40 Milyar M3 yani bu durumda hesap nasıl oluyor ?