celebiselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yeme aşamasına geçmek istiyorum hocam
Allah hepimizin gönlüne göre versin.. Her zaman diyorum çok şükür ki, Rızkımızı RABBİM Veriyor. Onu da kul verseydi vay halimize.