Hocam sizin bu konudaki sorununuz matematiği hiçe saymak oluyor. Cevap verdiğiniz kimse olumsuz veya saçma cevaplar vermemiş. Siz herhangi birine cephe edinmeyi hobi edinmişsiniz benden size söylemesi. Zira altı üstü 320 yi 45 e böleceksiniz. 20 yıl diyip yanlış, dağınık bilgi vermek yerine önce düşünüp konuyu açın. Cephe almayı da bırakın. Başka insanlar da size bişeyler katabilir. Matematik öğretmeninizin size katamadığı şeyleri mesela.
Alıntılamayın lütfen.