Merhaba, hayattan ziyade bizim ülkemiz pahalı arkadaşlar bunu kabul etmeyi bilmelisiniz.
Marketten aldığınız maksimum 5 parça gıda malzemesine en az 100 TL ödüyoruz.
Et yerine tavuk yerseniz belki biriktirebilirsiniz diyeceğim ama bu ülke şartlarında oldukça zor bir durum.
Ayrıca herkes konuyu doğalgaza bağlıyor. Ancak şunu unutmayın; dünyaya fındığın %70'i Türkiye'den ihraç edilmesine rağmen yine en pahalı fındığı bizim vatandaşımız yiyor. (Yiyebiliyor mu muamma...)
Bu konudan ele alırsak muhtemelen doğalgazı bulmuş olsak bile en pahalı yine biz kullanacağız.
Konu doğalgaz değil arkadaşlar, doğalgaz tencerenin kaynamasını sağlar belki ama tencerenin içine ne koyacağız?