Kazandıkça daha da gider artıyor. Çok garip bir sistem. Asgari ücret ile girdiğim bu sektörde şuanda çok daha fazla kazanıyorum ama hala evim dışında bir şey sahibi olamadım. Garip, harcamak daha kolay geliyor sanırım. Lakin borçlanmadan birikim yapamayacağımı anladığım için kredi ile araç almaya karar verdim. En azından borcuma göre hareket eder ve birikim yapmış olurum.