Anadan doğma babadan olma zengin değilseniz eğer bence para biriktirmek zordur. Bir eviniz, bir arabanız da (yatırım) yoksa yine para biriktirmek zordur. Üstelik ortalama bir maaş ile çalışıldığında gelen para önümüzden teğet geçip gidiyor. Hayat pahalı, kuşlar uçuyor..