Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur mu öyle şey hocam enflasyonun sadece %12 olarak açıklandığı bir ülkede nasıl para biriktiremiyorsunuz hayretler içindeyim.
Hocam süper güç olduğumuzu yazmayı unutmuşsunuz lütfen mesajınızı acilen düzenler misiniz? ()