Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur mu öyle şey hocam enflasyonun sadece %12 olarak açıklandığı bir ülkede nasıl para biriktiremiyorsunuz hayretler içindeyim.
Cumhurbaşkanı güzel bişey açıklarsa belki biraz düzelme olur da o bile zor
vehbicankazanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış yöntemler deniyoruz belki de ondan yapılmamışı yapmak alışılmışın dışına çıkmak gerekiyor herkesin yaptığı işi yaparak çok para kazanılamıyor maalesef
Yanlış yolu denediğimi sanmıyorum hocam