Bu gün instagramda yukarı doğru kaydırırken gördüğümü sponsorlu gönderi reklamını sizinle paylaşmak istedim. 1 yastık vermek mantıklı mı nasıl taktik yorumlarınızı bekliyorum. Ben çok şaşırdım 1 yorum 1 yastık olmasına 🤣😅 hemen 10 ayrı hesabımdan yorum yapıp yastık şirketi kurmayı planlıyorum 🤣