Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Psikolojik ilaç kullanman kilodan daha önemli. Ayrıca kilon da çok fazla. Fazlalık 3-5 kilo olsa gönderiyorlar ama sende neredeyse 20 kiloya yakın fazlalık var. Gidersin diyen arkadaşlar neye göre diyorlar anlamıyorum.

Bu kiloyla mümkün gözükmüyor. Zaten aile hekimi kilonu sisteme girince direkt hastaneye sevk çıkacak. O sıra psikolojik ilaç da kullandığını söyle, dahiliye dışında psikiyatriye de göndersin seni. Tabi başka rahatsızlıklar varsa onları da belirt.
Sırf yorum yapayım da ne olursa olsun diyen, insanları yanlış yönlendiren kişi sayısı ne yazık ki çok arttı.