Tamamen siteyi adsense den kaldırmıştım tek bir ihlal de. Hesaba zarar vermesin diye.
Politika ihlal ettiğiniz de reklam kaldırmak daha sıkıntılı , yasa dışı bir iş yapıyor gibi bir izlenim oluyor. Bunları Google tespit ediyor.
Sizi 1 kez politika ihaleli yaptıktan sonra tespit ettiyse, reklamı kaldırırsaniz daha tehlikeli bir durum oluyor