Jautis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Psikolojik ilaç kullandığım için bir sıkıntı yaratırlar mı çünkü ben çok yürüyemiyor ve koşamıyorumda mahalleden bir abi'de geçirmezler sağlık kontrolünden her sene kurula çıkarsın 3.senende elverişli değildir raporu veriyormuş dediler
Psikolojik ilaç kullanman kilodan daha önemli. Ayrıca kilon da çok fazla. Fazlalık 3-5 kilo olsa gönderiyorlar ama sende neredeyse 20 kiloya yakın fazlalık var. Gidersin diyen arkadaşlar neye göre diyorlar anlamıyorum.

Bu kiloyla mümkün gözükmüyor. Zaten aile hekimi kilonu sisteme girince direkt hastaneye sevk çıkacak. O sıra psikolojik ilaç da kullandığını söyle, dahiliye dışında psikiyatriye de göndersin seni. Tabi başka rahatsızlıklar varsa onları da belirt.