Herhangi bir gelişmede, haberde, içerikte konu daha önce defalarca açılmış olmasına rağmen ısrarla hala aynı konuları açanlar var. Birincisi bu arkadaşlar forumdaki konulara popüler konulara veya güncel olan konulara hiç göz gezdirmiyor mu? Gezdiriyorsa neden ısrarla aynı konuyu açma gereksinimi duyuyorlar? Örnek vermem gerekirse dünden beri konusu açılan Netflix'in tekrar deneme hizmetini getirmesi yani bu konuyla ilgili bir değil iki değil on yirmi tane aynı içerikte konu okudum gerçekten bunu yapmaktan zevk alan kesim var sanırım.
Forum kurallarına aykırı mı bilmiyorum ama aykırı değilse bile aynı günlük yaşantımızda yazılı olmayan kurallar olduğu gibi bu durum da yazılı olmayan kurallara giriyor rica ediyorum yapmayın lütfen.