Hocam geçen aylarda bir kere bana bildirim geldi, eğer sipariş verdiğim 5 ürüne yorum yaparsam 10tl vereceklermiş ve tek koşul trendyol cüzdanının olmasıymış. Neyse yorumları yaptım cüzdanı açtım birkaç gün sonra 1 hafta içerisinde 150tl lik alısverişte geçerli 10tl kupon verdi.

Bundan dolayı ilk 2 gün bu kapmanyanın da böyle olacağını düşüerek hiç bakmadım. Sonra nereye baksam (instagram, r10 vb.) herkes koleksiyon kaydediyor. Şimdi herkes yapıyorsa bir bildikleri vardır dedim vr son gün (yani bugün) sabahtan başladım 70 e yakın kaydetme yaptım. Bakalım dedikleri gibi bakiye verecekler mi?