güzellik görecelidir, kişiin karekterine göre değişir zira öyle olmasaydı hepimiz aynı kişiye aşık olur, aynı yemeği yer, aynı diziyi izler, aynı yerlerde takılırdık. Güzellik yalnızca canlıya duyulan bir duygu özelliği değildir sizi mutlu eden herşey güzeldir. beni mutlu eden seni etmeyebilir.