İyi akşmalar 2800 TL ye PC bakıyordum teknobiyotik siteden 3 adet PC arasında kaldım Sizce Hangisini Alayım
Yada Önerebilceğiniz Başka PC Varmı
Çok Oyun Oyanayan Birisi Değilim Ara ara oynarım adobe için kullanacağım şimdiden teşekkür ederim
https://www.teknobiyotik.com/oyuncu-...lgisayari.html https://www.teknobiyotik.com/oyuncu-...lgisayari.html https://www.teknobiyotik.com/oyuncu-...lgisayari.html