Tapu 8:30'da değil o saatte hazır bulunup evrakları teslim edeceksiniz, sıraya koyacak sizi öğleden sonra olacak satış işlemi

Önce para alınır sayılır, havaleyse kontrol edilir. Çünkü tapu dairesinde kamera kayıtlı odaya girildiğinde paranı aldın mı diye soracaklar sana evet deyip imzanı atacaksın