Yok hocam ponzi falan değil

Atıyorum saat satıyorum ben benim için saat satan 100 kişi var onlara 100 adet site vereceğim o siteler stok durumunu vs sadece 1 siteden çekecekler. O sitelerden a bayisine sipariş geldiği zaman bizim ana panelimize düşecek ve bu sipariş a bayisinin diye yazacak a bayiside gelen siparişi görecek giriş yaparak ana sisteme. O ürün kargolanacak kargo teslim olunca o bayinin kazanç hanesine gelecek tutarı da biz % olarak belirleyeceğiz
Admitad gibi bir sistem istiyorsunuz sanırsam