Öncelikle geçmiş olsun hocam. Cildiye doktoruna gidip bir alerji testi yaptırman da fayda var. Yanlış bilgi vermek istemem ama urtiker yada kurdeşen olabilir. Yıllar önce bende de böyle belirtiler vardı ilaçlarla zaman içinde geçiyor ama alerjiniz olduğu ortama yada eşyalara denk gelirseniz hafif kızarıklıklar tekrardan çıkabiliyor.