Geçmiş olsun hocam. Hastalığın adı Dermografizm. (Bilmeyenler için). Ve genellikle kendiliğinden geçiyor. Hatta yabancı haber kaynaklarında bunu prim için kullananlar da var. Tanrı vergisi izler, isa izleri vb gibi.