onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Zimbra sunucu kurdum yarattığım hesaplarla dilediğim yere mail gönderebiliyorum. bundan bir sorun yok. fakat hiçbir yerden posta gelmiyor. Konu ile ilgili nerede hata yapmış olabilirim? Fikri olan var mı? Hatayı göstermek kaydıyla ücretli destek de alabilirim.
DNS deki MX kaydınızı kontrol edin.