Geçmiş olsun.
Benimde suya alerjim oluştu son 5 aydır. Özellikle elime su dokunur dokunmaz, sanki saatlerdir suda beklemiş gibi buruşuyor, kızarıyor ve şekli bozuluyor.

Umarım tez zamanda iyileşiriz.