Arkadaşlar yaklaşık bir yıldır bir cilt problemim var. Hastalık şöyle ki vücuduma bir şey temas ettiği an vücudum şişiyor ve kabarıyor. İnternette bazı araştırmalar yaptığımda hastalığın deriye yazı yazma hastalığı olarakda geçiyor ki bu çok doğru. Cildime herhangi bir şey yazdığımda hemen kızarıyor şişiyor ve kabarıyor. Ve üstüne çok büyük derecede kaşıntı başlıyor. Koluma felan bir şey yazıyorum yarım saat orda duruyor. Aranızda böyle bir hastalık geçiren var mı merak ediyorum ? Aşağıya resimleri bıraktım.