İlk ödememi aldım. Dekontu aşağıya bırakıyorum. Kazancı soran bazı arkadaşlar olmuş; tamamen size bağlı bir değişken bu. Mesela benim şu anda günlük 4$~ aylık 120$~ civarı bir kazancım var. Çekim sürecine gelecek olursak, kazım yaptığımız site benim transferimi anında onaylandı ve BINANCE hesabıma yolladı, BINANCE üzerinden de anında çekimimi gerçekleştirdim.
Dekont(tıkla)
Hocam bize bağlı olan kısım tam olarak ne oluyor?