Proctives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyundaki kullanıcı adlarınızı fazla istek olduğu için soruyorum. Buradan yazmayan birini yanlışlıkla kabul etmeyeyim diye . Buradan yazarsanız ona göre kabul edeyim. (Cumhur Çetinkaya kabul ettim hocam.)
aynı kullanıcı adıyla Southampton aldım hocam dün gece.