BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık kaynak kullanmanız daha uygun olur teknoloji bakımından. Tabi kullanım amacınızı bilmediğim için yorum yapamam tabi.
sıfırdan siz mi kodladınız ?