Southampton için istek gönderdim hocam
Tottenham boş görünüyor, Norwich için istek gönderildi.
Oyundaki kullanıcı adlarınızı fazla istek olduğu için soruyorum. Buradan yazmayan birini yanlışlıkla kabul etmeyeyim diye . Buradan yazarsanız ona göre kabul edeyim. (Cumhur Çetinkaya kabul ettim hocam.)