slymn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi günler arkadaşlar.

Lightweight bir webbrowser yaptırmak istiyorum. çok özellik olmayacak. sitelere girse yeterli.

Yazılımın hızlı olması en önemli şarttır. 4 cpu vps'de bile seri çalışabilmeli.

yapılacak dil farketmez. hızlı olması yeterlidir.

Özellikle belirtmek istiyorum chromium, phantomjs, casperjs, selenium, puppeter gibi hazır altyapıları kullanmak istemiyorum. sıfırdan özel olmalı.

yapabilecek arkadaşlar skype eklesin.
skype: webr00t
Merhaba, istediğiniz şekilde özgün bir tarayıcı geliştirebilirim. Detayları paylaşabilir misiniz?