kendi ağaçlarımız var zeytin yağını ordan temin ediyoz , tereyağınıda köyde yapıp geliyoz kendimiz.
Çicek yağı kullanılmaz bizim evde herşeye zeytinyağı...
Tereyağı satıyormusunuz? Satıyorsanız fiyat nedir?
Marketlerde hem pahalı hemde, dogal olması yönünden soruyorum.