berkeselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam izniniz varsa 2.5 inç arıyorum bende konu sahibinin izni ile iletişime geçebilirsiniz.
tabii hocam sıkıntı yok da kendi konunu açsan daha iyi olmaz mı? Kendi işinin de daha kolay görülmesi için diyorum